Saturday, January 27, 2007

Back in business!

Ha jól visszagondolok, szeptember végétől porosodik ezen blogom. Azóta majdnem egyáltalán nem vettem hasznát szegénynek... időnként beindítottam s legjobb esetben ráklikkeltem egyik-másik barát, ismerős blogjának linkjére. Ennyire törődtem vele. :(
S hogy miért hanyagoltam ennyire el ezen hű barátomat? Pontosan nem is tudom. Asszem, mert úgy éreztem, hogy friss ötletek nélkül maradtam. Meg aztán időm sem akadt már annyi, mind azelőtt... persze, ez sem mentség majdnem 4 hónap bloggolási szünetre. Igazából kellett nekem egy kis idő introspekcióra, a saját lelki és szakmai fejlődésemre és főleg arra, hogy bloggolásom célját és értelmét újra megleljem a részben megváltozott énemben.
Ez a periódus most ér véget. Miért épp most? Azért most, mert most érzem először úgy, hogy megkaptam azt a biztos talajt, aminek eddigi sikertelen keresése okozta a bizonytalanságomat, belső frusztrációmat. Most érzem először úgy, hogy valami olyannal foglalkozom, amibe érdemes belefektetnem időmet, energiámat és fantáziámat. Sok hellyen dolgoztam s sokféle munkát végeztem, mégis számomra ez az első olyan munkakörnyezet, amelyben úgy érzem minden megadatott a személyes és szakmai fejlődésemhez. Ezen biztonságérzetnek - amely egyben egy új cél is életemben - köszönhetően az utóbbi időben sokkal nyugodtabban tudtam szembeállni saját gondolataimmal, érzelmeimmel és úgy érzem, bloggolásom új célját és értelmét is sikerült megtalálnom.
További részleteket a későbbi bejegyzéseimben fogok szolgálni. (Akit érdekli, az kivárja.) Most csak annyit akartam tudatni veletek, hogy... I'm back in business!!!

No comments:

Post a Comment