Sunday, February 26, 2006

Szépen körvonalazott "Huzat"

A vakációban voltam Károlyban s többek között Pepy barátomat is meglátogattam.
Pepy egy nagyon tehetséges grefkós srác, akinek fő foglalkozása Várad kifestése. Másodfoglalkozásban rap számokat ír, amelyeknek az NKMCS együttesben ad hangot harmadmagával. Harmadfoglalkozásban következetesen koptatja deszkás cipőjét a deszkáján. Ezek mellett 2005 őszén másodjára szervezte meg a károlyi Rap Parlament fesztivált, ahol, a koncertek mellett (Sub Bass is fellépett), volt grefkóverseny, meg brakedance bemutató is.
Látogatásom alkalmával megkértem Pepyt, hogy örökítse meg a becenevemet á la grefkó. Azt mondta, hogy nagyon szívesen megteszi, de egyáltalán nem örült annak, hogy szimpla, minden nebuló által kiolvasható műt kértem... úgy érezte magát, mint egy madár, akinek ("aminek" lenne helyesen, de én nem nézem tárgyaknak az állatokat!) félig levágták mindkét szárnyát és feldobták a levegőbe repülni. Végülis beismerte, hogy tényleg nebuló vagyok
ilyen téren (csakis ilyen téren!) s hiába készít nekem egy profi grefkót, mert azt akkor se fogom tudni kiolvasni, ha előre tudom, mit ír benne... :D Továbbá a szóban forgó mű látható:


Ugye, hogy érti magát a művészúr?

4 comments:

  1. Anonymous08:29

    "Érti magát", huzat, "érti magát"??

    ReplyDelete
  2. Igen, Saci, érti magát. Nem kell mindig a műveltség látszatát kelteni, mert még a végén mesterkéltnek tűnhet. Miért baj, ha időnként átlag- vagy átlagon aluli munkásoknak tűnünk? Attól nem változunk azzá... vagy igen? :-/
    Ha jól belegondolok, lehet, hogy úgy van, mert sokáig balfasznak akartam tűnni s kevesen voltak azok, akik nem néztek annak. Az is jól állt nekem...:)

    ReplyDelete
  3. Anonymous22:14

    Te Huzat, nem frissul ez a blog... :) Nem akar az istennek se...

    ReplyDelete
  4. De fog frissülni... megígérem, ahogy helyrejön a gyomrom (valami epekrízis féleségben szenvedek) s megszűnik a hányingerem, annyit fogok írni, hogy meg fogod unni olvasni. Egyelőre sajnos hányingerem van a számítógépezéstől.
    Minden jót neked ott, magyar földön... :)

    ReplyDelete